Lights

Американські вчені з’ясували, що посмішка далеко не завжди сприймається як вираз радості – в деяких культурах вона служить знаком збентеження.

Дослідження показують, що сприйняття чужої посмішки залежить від багатьох факторів. Наприклад, вчені з Університету Центральної Флориди прийшли до висновку, що широку посмішку моделі в онлайн-рекламі користувачі мережі вважають показником невисокої компетентності, – повідомляє

Нове дослідження, опубліковане в журналі PLoS ONE, присвячене тому, як на сприйняття впливає форма посмішки. За словами авторів роботи, дослідження допоможе створювати нові методики відновлення міміки після травм і перенесених неврологічних захворювань.

Вчені з Університету Міннесоти створили 3D-моделі усміхнених облич, варіюючи висоту куточків губ, ширину усмішки і показник того, наскільки при посмішці видно зуби. Всього було створено 27 моделей.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *